Coșul meu

0 produse

Întrebări frecvente

Este nevoie să înregistrez un cont pentru a plasa o comandă online pe site?


Nu este nevoie de înregistrarea unui cont de client pentru a plasa o comandă pe site-ul nostru. Cu toate acestea, calitatea de client înregistrat îți permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:

·   după logare poți plasa comanda doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar să completezi mereu toate datele tale personale;

·   poti urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit să suni la Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp și bani;

·   poti primi informații personalizate;

 

Cum mă înregistrez?

În bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru apăsând pe butonul „Crează cont” după care completezi câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail și îți alegi o parolă pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare. 

 

Ce se întâmplă cu datele mele personale?

Conform politicii noastre de protejare a datelor cu caracter personal pe care o poți consulta integral la Termeni de confidentialitate, putem oferi terților anumite date generice continute în formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare.

 

Cum comand?

Prin intermediul magazinului poți comanda online pe site, telefonic, pe email, pe livechat sau prin aplicația Whatsapp. 

Fiecare produs pe care dorești să-l cumperi trebuie să fie adăugat în coșul tău de cumpărături. În dreptul fiecărui produs există un buton „Adaugă în coș” care îți va adăuga produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.

Coșul tău de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu în antetul siteului. Acolo poți:

·   modifica cantitatea fiecărui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din coș (apăsând pe butonul roșu „Șterge”).

În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Trimite comanda”. Acest pas te va duce într-o fereastră în care vei completa datele personale, datele persoanei destinatare, adresa de livrare și vei alege modalitățile de plată și de livrare. Livrarea se va face în regim propriu de curierat. După completarea tuturor acestor informații, prin apăsarea butonului "Efectuați plata" vei fi transferat către pagina de plata a procesatorului de carduri Mobilpay sau Paypal. Transferul de date este unul securizat. Aici trebuie să introduceţi datele despre card-ul dumneavoastră şi să continuaţi cu plata comenzii. Apoi vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. După trimiterea comenzii online şi efectuarea plăţii, buchetul comandat va fi expediat la destinaţia specificată de dumneavoastră, în intervalul orar dorit. 

Pentru a comanda un buchet de flori via e-mail folosește adresa: comenzi@buchet-express.ro sau formularul de contact din secţiunea "Contactează-ne".

 

Pot comanda și prin telefon sau whatsapp?

Da, se poate. Numărul de telefon la care ne poți contacta și care este legat de aplicația whatsapp este 0720 134525, de luni până sâmbătă, între 08-22, iar duminica între 12-22.

 

Cum se procedează cu comenzile?

Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există în cazuri foarte rare posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai află în stoc în acel moment. În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a putea înlocui unele flori din componența buchetului comandat sau pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii. Comenzile se livrează în aproximativ 2 ore de la primirea lor sau la data și ora specificate de dvs în formular.


Cum plătesc?


Îți oferim mai multe modalități de plată:

1. Plata online cu cardul

2. Plata prin transfer bancar sau depunere numerar la ghișeu

3. Plata prin Paypal

4. Plata în numerar la punctul de lucru al florariei Buchet Express

5. Plata în numerar la curier - în avans

                                                   - la livrare

6. Plata prin Western Union sau MoneyGram


1. Plata online cu cardul


La plata online cu cardul se acceptă următoarele cărți de credit/debit emise în țară sau străinătate: Visa, Mastercard, Discover, American Express, JCB, Wright Express, Carte Blanche & Diner's Club. Plata online va fi procesată de Mobilpay.ro cu un sistem anti-fraudă performant. Procesatorul de carduri nu stochează datele confidențiale ale cardului tău, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile tale sunt în siguranță. Mai mult, prin înrolarea cardului în programul 3D-Secure poți obține o parolă suplimentară special creată pentru plata online, pe care o poți folosi ca PIN virtual.

După ce ai completat datele, apasă butonul "Finalizează comanda" și vei primi apoi un ecran de mulțumire pentru plată, semn că comanda și plata online au fost finalizate cu succes.

Dacă știi ce vrei să comanzi și nu vrei să o mai plasezi pe site, poți să ne dai un telefon pentru a ne-o transmite, iar noi îți vom emite un link de plată cu cardul personalizat pe care îl vei accesa și vei intra direct în pagina procesatorului de plăți online Mobilpay pentru a-ti întroduce datale cardului. 


2. Plata prin OP sau depunere numerar la ghișeul băncii


Pentru plata prin transfer bancar sau depunere numerar ai nevoie de următoarele date:

Nume firmă: S.C. Buchet Express SRL

Cod unic de înregistrare: 30413076

Nr. Registrul Comerțului: J35/1658/2012

Banca: Garanti BBVA

Cont Lei: RO95UGBI0000092013785RON

Cont Eur: RO80UGBI0000092015990EUR

La detaliile transaferului poți trece "livrare flori". 

La ghișeul bancar unde efectuezi plata în € sau $ s-ar putea să ai nevoie de codul swift al Garanti Bank care este UGBIROBUXXX. După efectuarea plății, te rugăm să trimiți pe adresa de e-mail confirmarea plății scanate sau print-screen la comenzi@buchet-express.ro


3. Plata prin Paypal


Pentru a efectua plata prin Paypal, după ce ai comandat produsele tale și ai completat formularul de comanda, continuă și alege metoda de plata Paypal după care finalizezi comanda. Vei fi direcționat spre pagina Paypal în care ți se va cere să te loghezi în contul tău Paypal. După logare vei intra în contul tău Paypal dacă faci plata direct din cont sau în pagina în care îți vei introduce datele cardului, dacă platești de pe card, după care dai click pe butonul "Agree and Continue". De asemenea, ne poți da adresa ta de e-mail cu care te loghezi în contul tău Paypal pentru a ne cere să îți trimitem o solicitare de plată prin Paypal în poșta electronică. 


4. Plata cash


Plata în numerar se poate realiza la punctul de lucru Buchet Express, unde ți se va elibera un bon fiscal.


5. Plata la curier


Plata în numerar la curier presupune o întalnire în avans a clientului cu curierul nostru pentru a efectua plata direct. Clientului i se va elibera un bon fiscal și factura, după caz, pentru suma platită. Aceasta modalitate de plată nu presupune nicidecum plata la destinația livrării și nu i se va impune beneficiarului cadoului.

Pentru plata în numerar la curierul nostru te rugăm să ne contactezi telefonic sau să alegi aceasta opțiune în formularul de comandă pe care îl completezi online. Vei fi contactat apoi pentru a confirma adresa de întâlnire cu curierul. Plata la livrarea florilor presupune faptul că tu ești persoana care face comanda și preia buchetul de flori, în același timp având posibilitatea să plătești.


6. Plata prin Western Union/ MoneyGram


Plata prin Western Union sau MoneyGram se efectuează cu cash la orice ghişeu Western Union sau MoneyGram care se află la majoritatea băncilor din lume. Pentru a completa datele pe formularul de transfer, te rugăm să ne trimiți un email la comenzi@buchet-express.ro sau să ne contactezi telefonic. Dupa plată, te rugăm să ne comunici codul MTCN al tranzacției, numele, orașul, țara și suma depusă.



 

Comanda telefonica