Coșul meu

0 produse

Întrebări frecvente

De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

·   poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

·   poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;

·   poti primi informatii personalizate;

 

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 

 

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii noastre de protejare a datelor cu caracter personal pe care o poti consulta integral la Termeni de confidentialitate, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

 

Cum comand?

Prin intermediul magazinului poti comanda online pe site, telefonic, pe email, pe livechat sau prin aplicatia Whatsapp. 

Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in antetul siteului. Acolo poti:

·   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „sterge”).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Trimite comanda”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, datele persoanei destinatare, adresa de livrare si vei alege modalitatile de plata si de livrare. Livrarea se va face in regim propriu de curierat. Dupa completarea tuturor acestor informatii, prin apasarea butonului "Efectuati plata" vei fi transferat catre pagina de plata a procesatorului de carduri Mobilpay sau Paypal. Transferul de date este unul securizat. Aici trebuie să introduceţi datele despre card-ul dumneavoastră şi să continuaţi cu plata comenzii. Apoi vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. După trimiterea comenzii online şi efectuarea plăţii, buchetul comandat va fi expediat la destinaţia specificată de dumneavoastră, în intervalul orar dorit. 

Pentru a comanda un buchet de flori via e-mail folosiţi adresa: comenzi@buchet-express.ro sau formularul de contact din secţiunea "Contacteaza-ne".

 

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0720134525, de luni pana sambata, intre 08-22, iar duminica intre 09-15.

 

Cum se procedeaza cu comenzile?

Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista in cazuri foarte rare posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc in acel moment. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a putea inlocui unele flori din componenta buchetului comandat sau pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. Comenzile se livreaza in aproximativ 2 ore de la primirea lor sau la data si ora specificate de dvs in formular.


Cum platesc?

Iti oferim mai multe modalitati de plata:

1. Plata online cu cardul

2. Plata prin transfer bancar sau depunere numerar la ghiseu

3. Plata prin Paypal

4. Plata in numerar la punctul de lucru al florariei Buchet Express

5. Plata in numerar la curier - in avans

                                                   - la livrare

6. Plata prin Western Union sau MoneyGram

1. Plata online cu cardul

La plata online cu cardul se accepta următoarele carti de credit/debit emise in tara sau strainatate: Visa, Mastercard, Discover, American Express, JCB, Wright Express, Carte Blanche & Diner's Club.. Plata online va fi procesata de Mobilpay.ro cu un sistem anti-frauda performant. Procesatorul de carduri nu stocheaza datele confidentiale ale cardului tau, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile tale sunt în siguranta. Mai mult, prin inrolarea cardului in programul 3D-Secure poti obtine o parola suplimentara special creata pentru plata online, pe care o poti folosi ca PIN virtual.

După ce ai completat datele, apasa butonul "Finalizeaza comanda" si vei primi apoi un ecran de multumire pentru plata, semn ca comanda si plata online au fost finalizate cu succes.

2. Plata prin OP sau depunere numerar la ghiseul bancii

Pentru plata prin transfer bancar sau depunere numerar ai nevoie de urmatoarele date:

Nume firma: S.C. Buchet Express SRL

Cod unic inregistrare: 30413076

Nr. Registrul Comertului: J35/1658/2012

Banca: Garanti Bank

Cont Lei: RO95UGBI0000092013785RON

Cont Eur: RO80UGBI0000092015990EUR

La detaliile transaferului poti trece "livrare flori". 

La ghiseul bancar unde efectuezi plata in € sau $ s-ar putea sa ai nevoie de codul swift al Garanti Bank care este UGBIROBUXXX. Dupa efectuarea platii, te rugam sa trimiti pe adresa de e-mail confirmarea platii scanate sau print-screen la comenzi@buchet-express.ro

3. Plata prin Paypal

Pentru a efectua plata prin Paypal, dupa ce ai comandat produsele tale si ai completat formularul de comanda, continua si alege metoda de plata Paypal dupa care finalizezi comanda. Vei fi directionat spre pagina Paypal in care ti se va cere sa te loghezi in contul tau Paypal. Dupa logare vei intra in contul tau Paypal daca faci plata direct din cont sau in pagina in care iti vei introduce datele cardului, daca platesti de pe card, dupa care dai click pe butonul "Agree and Continue". De asemenea, ne poti da adresa ta de e-mail cu care te loghezi in contul tau Paypal pentru a ne cere sa iti trimitem o solicitare de plata prin Paypal in posta electronica. 

4. Plata cash

Plata in numerar se poate realiza la punctul de lucru Buchet Express, unde ti se va elibera un bon fiscal.

5. Plata la curier

Plata in numerar la curier presupune o intalnire in avans a clientului cu curierul nostru pentru a efectua plata direct. Clientului i se va elibera un bon fiscal si factura, dupa caz, pentru suma platita. Aceasta modalitate de plata nu presupune nicidecum plata la destinatia livrarii si nu i se va impune beneficiarului cadoului.

Pentru plata in numerar la curierul nostru te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa alegi aceasta optiune in formularul de comanda pe care il completezi online. Vei fi contactat apoi pentru a confirma adresa de intalnire cu curierul. Plata la livrarea florilor presupune faptul ca tu esti persoana care face comanda si ridica buchetul de flori, in acelasi timp avand posibilitatea sa platesti.

6. Plata prin Western Union/ MoneyGram

Plata prin Western Union sau MoneyGram se efectuează cu cash la orice ghişeu Western Union sau MoneyGram care se află la majoritatea băncilor din lume. Pentru a completa datele pe formularul de transfer, te rugam sa ne trimiti un email la comenzi@buchet-express.ro sau sa ne contactezi telefonic. Dupa plata, te rugam sa ne comunici codul MTCN al tranzactiei, numele, orasul, tara si suma depusa.